środa, 21 grudnia 2016

#11 Jedno słowo, jeden gest



Cześć! Niezmiernie cieszy mnie, że tu zajrzałeś. W każde słowo, jakie tu piszę wlewam całe swoje serce i wielkim sukcesem dla mnie byłoby gdyby choć jedno słowo, jedno zdanie pozytywnie wpłynęło na Twoje życie, żeby wywołało choć jeden uśmiech. J

Od kilku miesięcy, każdy poranek rozpoczynam od czytania książki. Dzwoni budzik - pierwsza moja myśl to „wreszcie mogę otworzyć książkę!”. Z uwielbieniem studiuję każdą stronę, mimo iż dokładnie 11 miesięcy temu narzekałem: „książki są nudne, a ja nie mam czasu by je czytać!”. Jestem niezwykle wdzięczny za tą zmianę. Ma to ogromny wpływ na moje życie. Dziś nie wyobrażam sobie zaczynać poranek od czegoś innego. Codziennie odkrywam coś nowego. Uświadomiłem sobie, że wszystkie moje myśli, słowa i uczynki wpływają na to jak wygląda moje życie. Każdego dnia budzę się, by realizować swoje marzenia! Porzucam ograniczenia, jakie sam sobie kreowałem!

Część osób powiedziałaby: „gratuluję, że masz w tyle siły i motywacji, mi by się nie chciało…” 

Prawda, mam w sobie tyle siły i motywacji, podobnie jak każdy człowiek żyjący na tej ziemi niezależnie od miejsca zamieszkania, języka w jakim się porozumiewa, wieku czy stopnia zamożności. Żadne czynniki nie sprawiają, że traci on te pokłady energii! Wystarczy to odkryć, uświadomić sobie! Moc tkwi w każdym z nas! Nic nie jest w stanie tego zmienić. Motywacja to nic innego jak rozpoczęcie robienia czegoś i wiara w tego efekty. To zależy jedynie od postawy, której najłatwiej można się nauczyć naśladując osoby, które już tego dokonały.

A co by było gdyby ktoś mnie nie zachęcił do przeczytania jednej książki która zaczęła to wszystko? 
Co by się działo gdybym nie odkrył w sobie pasji przełamywania własnych ograniczeń? 
Co by było, gdybym podążał ślepo za wszystkimi, nie mając własnego celu w życiu? 
Nie wiem....
Może nie budziłbym się z uśmiechem każdego dnia. 
Może nie dziękowałbym za każdy wschód słońca, jakby to była kolejna wspaniała okazja do podążania za marzeniami. 
Może kładłbym się spać z myślą, że moje życie jest „do bani” i nic dziś nie zrobiłem. 
Nie wiem... Nie tracę dziś czasu na gdybanie…
Wiem jedno, ktoś wpłynął pozytywnie na moje życie. Coś sprawiło, że otworzyłem oczy i uświadomiłem sobie, że to moje życie i sam piszę swoją biografię.



Fenomen Poranka – Hal Elrod, Słowa, które odmieniają świat - Rich DeVos, Sekret – Rhonda Byrne, Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi – Dale Carnegie, Możesz jeśli myślisz, że możesz – N. V. Peale i setki, nawet tysiące innych… 

Co łączy te tytuły?

Wszystkie te książki mają swojego autora, który z miłości do dawania dobra spisał swoje myśli, które mają moc wpływania na życie innych. Uświadamiają pewne kluczowe rzeczy. Po przeczytaniu każdej z tych książek już nigdy nie myślisz w ten sam sposób. Każda lektura Cię wzbogaca. Podobnie jak każde doświadczenie i każde słowo, które ktoś wypowie w Twoją stronę. Każda napotkana, poznana osoba zostawia ślad w Twoim życiu. Zbierasz doświadczenia jak klocki lego i od Ciebie zależy co z nich zbudujesz.

Zastanawiałeś się co Ty pozostawiasz po sobie każdego dnia? Czy masz pozytywny wpływ na innych? Czy sprawiasz, że ten świat jest lepszym miejscem? Czy jesteś najlepszą wersją siebie samego?

Jeśli chcesz, by świat był wspaniały dla Ciebie, zacznij od dawania innym tego co masz w sobie najlepsze, by ich życie również mogło stać się wspaniałe.
Grzechem jest zostawiać to tylko dla siebie.

Aby świat wokół Ciebie stał się takim, jakim byś chciał, musisz najpierw stać się taką osobą jaką byś chciał. Krok po kroku idź za celem, jaki sobie wyznaczyłeś.

Ty masz moc kreacji, wszechświat ma zdolność pomnażania. Zawsze daje Ci więcej tego, co dajesz mu od siebie. Wszystko wraca ze zdwojoną mocą.


Pracuj nad sobą każdego dnia, świadomie dokonuj wyborów. Waż swoje słowa i uczynki. Pomyśl jaki wpływ mają na Ciebie i na innych. Możesz zacząć od prostego uśmiechu zamiast groźnego spojrzenia, komplementu zamiast krytyki. Zauważysz zmiany zachodzące w Twoim życiu. 
Kiedyś obejrzysz się za siebie i zamiast własnych porażek zobaczysz grupę ludzi podążających za Tobą i dziękujących Ci za to jaki jesteś i co robisz!

Pozostawiam Cię z tym tematem, mam nadzieję, że wniósł lub wniesie on coś dobrego do Twojego życia! 
Zrób z tym to, co uważasz, w końcu to Twoje życie i to Ty dokonujesz wyborów! J


5 komentarzy:

  1. "Ty masz moc kreacji, wszechświat ma zdolność pomnażania." - ładnie powiedziane, a życie to potwierdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. When some one searches for his required thing, thus he/she needs to be available tht iin detail, therefore that thing is maintained over here.

    OdpowiedzUsuń
  3. You actually make it seem really easy together with your presentation however I to find this matter to
    be really something that I believe I might never understand.
    It kind of feels too complicated and extremely wide for me.
    I am looking forward in your next put up, I will try to get the cling of it!

    OdpowiedzUsuń
  4. Quality articles or reviews is the crucial to invite the
    viewers to pay a visit the web page, that's what this site is providing.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey There. I found your blog usiing msn. This is an extremely well wrjtten article.
    I'll be sure to bookmark it and return to read more of your
    useful info. Thanks for the post. I'll definitely return.

    OdpowiedzUsuń