piątek, 11 listopada 2016

#1 Cześć!


Cześć! Witam Cię na moim blogu. Nazywam się Paweł i mam 24 lata. Na co dzień pracuję, w wolnych chwilach realizuję swoje pasje. Brzmi to dość oczywiście? Błąd. Niczyje życie nie jest oczywiste! Wierzę, że się ze mną zgadzasz J

Bloga zdecydowałem się założyć już dawno temu. Odkąd miałem jakieś 14-15 lat zapragnąłem tworzyć każdego dnia treści, które będą oryginalne, inne niż większość, moje. Przez niemal dekadę żyłem z przekonaniem, że jestem introwertykiem i nic z tym nie mogę zrobić. Prawie wszystkie myśli jakie miałem, pozostawiałem samemu sobie, ściskałem je wewnątrz tak, by przypadkiem nie uciekły do świata zewnętrznego, bo mogą się przecież komuś nie spodobać. Nadszedł jednak pewien przełomowy dzień, kiedy dotarło do mnie, że to totalna głupota! Postanowiłem to zmienić i dość szybko przekonałem się, że to co mówię potrafi często mieć pozytywny wpływ na innych, a co ciekawe także na mnie. Właśnie to stało się impulsem do otwarcia tego bloga, bo wiem, że są na tym świecie ludzie, którzy wciąż boją się otworzyć i problemy dnia codziennego ich przerastają, a marzą by robić w życiu coś więcej. Takie osoby spotykam każdego dnia, a okrutne jest to, że nic się nie zmieni w ich życiu póki sami nie zaczną czegoś robić.

O czym będę pisał?

Z pewnością nie będą to tematy oklepane. Będę pisał m. in.:
- o pasji, ale tej do życia
- czerpaniu z życia tego co najważniejsze
- przełamywaniu strachu i lęków
- realizowaniu ważnych dla nas celów, tych mniejszych i tych większych
- o słuchaniu własnej intuicji

W skrócie, będą to tematy bliskie memu sercu.

Nie chcę być jedynym autorem tego bloga. Pragnę, by treści tu zamieszczane były inspirowane życiem, wspaniałymi ludźmi, których poznaję każdego dnia, przygodami jakie przytrafiają się mi oraz bliskim mi osobom. Mam świadomość, że w życiu nie zawsze jest pięknie, ale to już od nas zależy jak reagujemy na trudności i czy wyciągamy z tych lekcji wnioski, które sprawią, że stajemy się silniejsi. W końcu co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.

Mam do Ciebie ogromną prośbę. Chciałbym byś Ty również był częścią tego dzieła. Pomóż mi tworzyć treści, które coś wniosą do życia innych. Jeśli coś Ci się spodoba – zostaw komentarz. Jeśli coś Ci się nie spodoba – zostaw komentarz lub po prostu tego nie czytaj (jest to mój pierwszy blog, poza tym nie wiem o życiu wszystkiego i raczej nigdy nie będę wiedział, ale cały czas się uczę). Możesz też do mnie napisać lub udostępnić ten blog. Po prostu daj znać, że tu zajrzałeś. Wybór należy do Ciebie. Sprawmy wspólnie, by żyło się lepiej. Dziękuję.


Zapraszam do odwiedzania tego bloga. Miłego dnia! :)

3 komentarze:

  1. Dotarłam do Ciebie. Będę czytać, a może i polecę pewnemu introwertykowi, może się ... też... odblokuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Introwertyk to ktoś, kto ma szerokie pole widzenia, szersze niż ekstrawertycy, bo widzi wewnątrz i na zewnątrz, mimo, że sam to postrzega inaczej. To ktoś, kto jest wrażliwszy, bardziej pokorny, bo widzi ogrom swego ego, a dzięki temu może szybciej się rozwijać, osiągać wyższe szczyty i sięgać głębiej. Jego wadą (w jego mniemaniu) jest większy niż u innych lęk, ale to właśnie strach, poprzez cierpienie, które stwarza, spychając w dolinę, daję szansę na odbicie się od dna i nabranie większego rozpędu, bo i motywacja do odszukania przeciwieństwa strachu większa. Ten blog, to jedna z dróg poszukiwania tych tajemnic i ogłaszania światu kolejnych kroków. To daje odwagę. Odwagi!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń